بازاریابی تلفنی یکی از شیوه های بازاریابی مستقیم که در آن با مشتری بالقوه یا کسانی که ممکن است مشتری بالقوه باشند تماس گرفته می‌شود و از طریق تلفن تلاش می‌شود که آن‌ها را به خرید یا استفاده از محصولات یک شرکت ترغیب کنند.مشتری می‌تواند یک مصرف کننده‌ی نهایی یا یک کسب و کار باشد.

بازاریابی تلفنی، تلاش برای ایجاد فرصتها است که برای تحقیقات بازار استفاده میشود یا با بیان ساده تر، جهت جمع آوری اطلاعات صحیح برای بکارگیری سایر تکنیک های بازار، استفاده میشود. اگر در مورد فروش تلفنی کمی نگران هستید میتوانید از بازاریابی تلفنی به عنوان یک راه عالی و بدون شکست استفاده کنید. در این حال گفته ی Zig Ziglarرا فراموش نکنید: فروشندگان خجالتی بچه های لاغر دارند! اعتماد بنفس فروش، بدست آورید تا کسب و کارتان بهبود یابد. 10 نکته زیر برای بازاریابی موفق را در نظر بگیرید:

1-یک برنامه داشته باشید

قبل از شروع بازاریابی تلفنی، اهدافتان را دقیقا مشخص کنید. برای تماس‌های تلفنی، هدف‌های روزانه قرار دهید و سعی کنید در هر شرایطی به آن اهداف برسید. وقتی بدانید در روز باید به تعداد مشخصی برسید، متمرکزتر و سریعتر کار خواهید کرد. برای روز بعد، همین امروز برنامه‌ریزی کنید. اولین ساعت روز کاری بسیار با ارزش است، چون با انرژی هستید، پس آنرا به تماس گرفتن اختصاص دهید و نه به برنامه‌ریزی.

.

توضیحات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

10 نکته مهم برای انجام بازاریابی تلفنی موفق

10 نکته مهم برای انجام بازاریابی تلفنی موفق طبق جدیدترین تحقیقات

بازاریابی ,تلفنی ,یک ,استفاده ,روز ,تلفنی، ,بازاریابی تلفنی ,10 نکته ,کسب و ,نکته مهم ,مشتری بالقوه ,انجام بازاریابی تلفنی ,برای انجام بازاریابی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


سایت تفریحی فان بکس Cathryn's memory نارنجی گراف دانلود نرم افزار های جدید ای پی سافت Iman Abbasi officialmobiledealer Alice's receptions dr-iranmanesh فروشگاه سایت بلاگ بیست مطالب اینترنتی
دزدگ